ПУБЛІЧНА ОФЕРТА ПРО УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ

Студія 3D Друку
Shapeddd
Дана оферта складена відповідно до вимог Цивільного Кодексу України, Закону України «Про електронну комерцію», Закону України «Про захист прав споживачів», а також Правил продажу товарів на замовлення та поза торговельними й офісними приміщеннями.
Дана оферта є дійсною тільки в разі, якщо її текст розміщений на офіційному Сайті Shapeddd - shapeddd.com.ua/oferta

1. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

  1. Виконавець - сторона, що розміщує пропозицію, а також здійснює роботи по виробництву, збірці і доставці виробів (товару) відповідно до замовлення. ФОП Шокало Артем Володимирович, +380957814925.
  2. Замовник - сторона, що приймає пропозицію і здійснює оплату робіт Виконавця.
  3. Публічний договір - договір, який встановлює для всіх Замовників, крім тих, кому згідно із законодавством України надані пільги, однакові умови придбання Товару на умовах публічної оферти з моменту її акцептування Замовниками. До складу Публічного договору входять дана оферта і сформований Замовником Замовлення.
  4. Оферта - пропозиція Виконавця, адресована будь-якій фізичній або юридичній особі згідно зі ст. 641 Цивільного кодексу України, укласти з ним договір на умовах, які передбачені Публічним договором. Оферта набуває чинності з моменту її розміщення на Сайті. Оферта є дійсною тільки в разі повного збігу з текстом Оферти, розміщеному на Сайті Shapeddd.
  5. Сайт Shapeddd - shapeddd.com.ua.
  6. Акцепт - надання Замовником повного і безумовного згоди Виконавцю на пропозицію укласти даний Публічний договір на умовах, передбачених Публічним договором. Акцепт відбувається шляхом процедур, описаних даної офертою.
  7. Замовлення - вибір Замовником окремих позицій з переліку товарів на Сайті, використовуючи систему прийняття замовлення, або інше опис специфікацій товару, який повинен бути виготовлений, що дозволяє сформувати Рахунок на оплату Виконавцем.
  8. Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання Товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини Виконавця, після його усунення проявляється знову з незалежних від Замовника причин і при цьому володіє одним з перерахованих нижче ознак: недолік взагалі не може бути усунутий , усунення недоліку вимагає більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів, недолік робить Товар істотно іншим, ніж передбачено Публічним договором.
  9. Товар - надруковані на 3D принтері пластикові вироби з встановленими замовленням специфікаціями.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРА




    1. Виконавець зобов'язується передати у власність Замовника Товар, специфікації якого вказані в замовленні, а в разі відсутності такого товару в наявності - виготовити його, і потім передати у власність Замовника, а Замовник зобов'язується оплатити і прийняти Товар на умовах даного Договору.
    2. Даний договір є змішаним договором з елементами договору купівлі-продажу в розумінні ст. 655, 656 Цивільного кодексу України та договору підряду в розумінні ст. 837 Цивільного кодексу України.
    3. Товар, виготовлений на замовлення Замовника, не може бути проданий іншим особам, за винятком випадків відмови Замовника від замовлення або його неприйняття.
    4. При вимозі Замовника, Виконавець зобов'язується дотримуватися конфіденційності замовлення і не розголошувати його подробиці.

    3. ВАРТІСТЬ ТОВАРА

      1. Ціною Товару є сума окремих позицій, що відображає ціни на Сайті, складова Замовлення. Така сума відображається у відповідному розділі на Сайті при безготівковому розрахунку банківською картою, або у відповідному розділі на Сайті на момент отримання Замовником номера рахунку при оплаті за допомогою платіжних терміналів, або в виставленому рахунку. В ціну товару не включається вартість доставки та додаткових супутніх робіт на місці доставки. Ціна доставки і додаткових супутніх робіт узгоджуються сторонами в окремому порядку.
      2. У разі виготовлення товару, якого немає в наявності, ціни на Сайті носять ознайомчий характер і можуть не збігатися з підсумковою ціною.
      3. Ціна товару виражається в національній валюті України - гривні.

      4. ПРОЦЕДУРИ АКЦЕПТУ, ПРИЙНЯТТЯ ЗАМОВЛЕННЯ, ДОСТАВКИ І ОПЛАТИ (ТЕРМІНИ ВИКОНАННЯ)

      1. Акцепт даної Оферти здійснюється Замовником шляхом відправлення за допомогою системи, розміщеної на Сайті, Заявки на наданя послуг.
      2. Після отримання замовлення особою, що здійснює комунікацію від імені Виконавця, замовлення обробляється Виконавцем, після чого Замовнику надсилається Рахунок на оплату Замовлення, або повідомлення про неможливість його виконання.
      3. Замовлення вважається прийнятим в роботу з моменту отримання передоплати Замовником згідно Рахунки на оплату, що містить ціну Товару. До моменту внесення передоплати Замовник має право скасувати Замовлення.
      4. Після отримання рахунку на оплату у Замовника виникає зобов'язання сплатити передоплату в розмірі не менше 50% вартості Товару в триденний термін.
      5. Доставка Товару буде виконана в терміни, зазначені в Рахунку на оплату. Першим днем для підрахунку термінів виконання доставки є перший повний банківський день, наступний за днем внесення авансового платежу і / або остаточного узгодження Товару (вид пластику, колір, деталізація і т.д.).
      6. Виконавець зв'язується з Замовником для узгодження термінів доставки Товару після прийняття Замовлення, враховуючи свої можливості в швидкості виготовлення і збірки Товару. Замовник зобов'язаний попередити Виконавця про будь-яких умовах, які можуть перешкоджати або ускладнити доставку Товару.
      7. Доставка здійснюється Виконавцем особисто або із залученням третіх осіб в узгоджені заздалегідь з Замовником час і дату.
      8. За фактом отримання Товару, готівкою або за безготівковим розрахунком за три банківські дні до доставки, замовник зобов'язаний оплатити мінімум 50% вартості Товару, а також вартість доставки та додаткових робіт, якщо такі потрібні. Замовник має право здійснити передоплату за Товар в розмірі 100%.
      9. Оплата Товару (включаючи передоплату) може проводитися Замовником наступними способами:
      • перерахування Замовником відповідної грошової суми на розрахунковий рахунок Виконавця відповідно до банківськими реквізитами, зазначених у рахунку на оплату відповідного Товару, наданого Виконавцем;
      • готівкою при отриманні Товару (передоплата не може бути здійснена таким чином);
      • безготівковим розрахунком через будь-який банк згідно з виписаним рахунком-фактурою;
      • через Приват24 або Liqpay;
      • оплата онлайн можлива на етапі оформлення замовлення банківською картою Visa / MasterCard
      Датою оплати Замовником вартості Товару вважається дата надходження відповідної суми грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця або в касу Виконавця.

      5. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН

        1. Виконавець має право:
        - Вимагати від Замовника документ, що підтверджує оплату товару (скан-копія такого документа є достатньою).
        - Призупиняти виконання своїх зобов'язань в разі несвоєчасної оплати Товару - до факту оплати Товару.
        - Вибір способу доставки Товару в разі відмови від такого вибору Замовником.
        - Залучати до виконання зобов'язань третіх осіб - субпідрядників (ФОП та юридичних осіб), як для реалізації готового Товару, так і для виконання робіт по виготовленню Товару або його доставки.

        2. Виконавець зобов'язаний:
        - У терміни виготовити і передати у власність Замовника Товар, відповідно до специфікацій Замовлення.
        - Узгодити терміни доставки Товару з Замовником.
        - Доставити Замовнику товар в узгоджену дату і час за місцем, обраного Замовником і зазначеному в Рахунку на оплату.
        - Проінформувати Замовника про наявність готового Товару або про необхідність здійснити роботи з виготовлення Товару.

        3. Замовник має право на:
        - Отримання Товару належної якості у відповідність зі специфікаціями Замовлення, в позначені дату і час.
        - Оформлення Договору письмово за своїм бажанням.

        4. Замовник зобов'язаний:
        - Своєчасно здійснити оплату (і передоплату) Товару.
        - Проінформувати Виконавця про умови, що ускладнюють доставку.
        - Надати вільний доступ до місця установки Товару.
        - Використовувати Товар виключно за цільовим призначенням.

        6. ПОРЯДОК ДОСТАВКИ




          Доставка Товару на місце прийняття здійснюється наступними способами:
          - Доставка товарів як в Києві, так і по всій Україні, здійснюється перевізником «Нова Пошта».
          - Для великогабаритних товарів замовник може замовити додаткові послуги у перевізника:
          - «Підйом товару на поверх»
          - «Кур'єрська доставка додому».

          Нова Пошта розраховує вартість доставки в залежності від таких факторів як габаритний вага посилки (в якому враховуються довжина, ширина, висота і її фактична вага), а також відстань до місця призначення доставки.

          7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

            1. За невиконання або неналежне виконання зобов'язань по Публічного договору Замовник і Виконавець несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України.
            2. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку, передбаченому цим Договором та чинним міжнародним та українським законодавством.
            3. У разі виникнення суперечок, пов'язаних з виконанням Сторонами цього Договору, за винятком спорів про стягнення заборгованості з покупця, Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом переговорів з дотриманням претензійного порядку. Термін розгляду претензії - 7 (сім) календарних днів з дати її отримання. По спорах у зв'язку зі стягненням заборгованості з Покупця дотримання претензійного порядку не потрібно.
            4. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або в зв'язку з ним, у тому числі що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, підлягають вирішенню у відповідному суді відповідно до міжнародного та українського матеріального і процесуального права.
            5. Виконавець не несе відповідальності за:
            - Незначна зміна зовнішнього вигляду Товару.
            - Зміна зовнішнього вигляду Товару, пов'язане зі зміною виду деталей постачальниками Виконавця.
            - Незначне невідповідність кольору Товару очікуванням Замовника, викликане особливостями передачі кольору окремих моделей моніторів, або особливостями освітлення в приміщеннях.
            - Затримку і перебої у виконанні Замовлення, якщо такі затримка і перебої не містять провини Виконавця.
            - Протиправні дії Замовника.
            - Передачу Замовником своїх персональних даних третім особам.
            - Якість Товару в своїх гарантійних зобов'язаннях при використанні Замовником Товару неналежним чином.

            8. ТЕРМІН ДІЇ ДОГОВОРУ

            1. Договір набирає законної сили з моменту його акцептування Замовником і діє до моменту повного виконання зобов'язань Сторін.
            2. Договір може бути припинений:
            - За згодою сторін.
            - У разі скасування Замовлення.
            - За рішенням суду.
            - У разі настання обставин непереборної сили, які роблять виконання зобов'язань неможливим (форс-мажор); форс-мажорні обставини визначаються відповідно до законодавства.

            9. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

              1. Всі суперечки, які виникли в зв'язку з невиконанням або неналежним виконанням умов Публічного договору вирішуються шляхом проведення переговорів.
              2. Спори, які не вдалося врегулювати шляхом проведення переговорів, підлягають розгляду в судовому порядку згідно чинного законодавства України.
              Недійсність окремих положень Публічного договору не передбачає недійсності Публічного договору в цілому.
              3. Замовник підтверджує, що з моменту оформлення Замовлення, він повідомлений про включення добровільно наданих Виконавцю власних персональних даних до бази персональних даних Виконавця.
              4. Замовник дозволяє Виконавцю здійснювати всі дії, які відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» вважаються обробкою персональних даних Замовника, згідно зі сформульованими цілями їх обробки, якими є забезпечення реалізації господарських, цивільно-правових, податкових відносин та відносин у сфері, передбаченої установчими документами, бухгалтерського обліку, відносин у сфері управління людськими ресурсами та здійснення з такими даними операційної діяльності, яка дозволяє закріпити особа за певним об'єктом в сфері її діяльності відповідно до Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України, Податкового кодексу України, Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні ». Замовник підтверджує, що з моменту оформлення Замовлення, він ознайомлений з правами, які передбачені Законом України «Про захист персональних даних».
              5. Замовник надає доступ до персональних даних, які включені в базу персональних даних
              6. Виконавця третім особам у випадках і порядку, передбачених чинним законодавством України, і не вимагає повідомлення про передачу (поширення) персональних даних, які включені в базу персональних даних, якщо така передача (поширення ) здійснюється виключно з метою, передбаченою цим Договором.
              Made on
              Tilda